גלקסי טכנולוגיות

Untitled design - 2021-02-14T003045.458

הקיץ כבר נגמר אבל אתם עדיין סובלים מהזיעה בבית השחי?

כולנו רוצים להיראות ולהרגיש נהדר, אבל זיעת בית השחי הורסת לרבים מאיתנו את התכניות. הכירו את MiraDry, המערכת שמובילה את הטרנד העולמי החדש – והמוצדק – של עולם הטיפולים האסתטיים: נטרול תמידי של ההזעה בבית השחי.
תאריך פרסום: 5.11.2020

כולנו מזיעים. זאת עובדה. רובנו נוטים לייחס הזעה לחום קיצוני או לפעילות ספורטיבית. יחד עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שהופכים לדביקים מזיעה דווקא במצבי לחץ. מצבים אלו כוללים מבחנים, ראיונות עבודה, דייטים, אירועים עסקיים, הרצאות מול קהל וכדומה. הזיעה פוגעת בביטחונם העצמי של המזיעים וגורמת להם להרגיש מאד לא בנוח בסיטואציות בהן חשוב להם להרשים את בני שיחם.

כשאנחנו לחוצים, אנחנו מרגישים את הזיעה בעיקר בבית השחי. ריח הזיעה מבית השחי הוא חריף במיוחד ומאד לא נעים. בנוסף, זיעה מבית השחי מכתימה את החולצה ויוצרת עיגולים רטובים ולא אסתטיים. לא סתם המציאו את הדיאודורנט. הבעיה היא שגם הדיאודורנט הטוב ביותר לא תמיד עוזר. בתי השחי שלנו עושים בנו כרצונם – ואין לנו דרך לשלוט בזה. עד עכשיו.

טיפול בהזעה? יש דבר כזה?

זוכרים איך פעם, לפני שנים לא רבות, טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבו לסופר-חדשניים? כיום מדובר בטיפולים שכולנו מכירים – ושכל אדם שני כבר התנסה בהם. ב-2019, למטפלים האסתטיים המובילים יש אתגר חדש: לגרום לנו להפסיק לסבול מזיעה בבית השחי.

MiraDry היא טכנולוגיה מתקדמת שמנטרלת את בלוטות הזיעה באזור בית השחי לצמיתות, בעזרת אנרגיה תרמית. הטכנולוגיה עוזרת לא רק אנשים שסובלים מהזעת יתר, אלא גם לאנשים עם היקפי הזעה רגילים, שפשוט מאסו מלסבול מדביקות בזמן שהם מתראיינים לתפקיד נחשק או יוצאים לבילוי רומנטי.

הזיעה מפסיקה עכשיו

כ-140,000 גברים ונשים כבר התנסו בהצלחה בטיפולים של MiraDry. טכנולוגיה זו אינה פוגעת ביכולת החיונית של הגוף להזיע ולצנן את עצמו, אלא מנטרלת את בלוטות הזיעה בבתי השחי בלבד (כ-2%-4% מכלל בלוטות הזיעה בגוף).

MiraDry מאושרת על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל. לרוב דרוש טיפול אחד בלבד לנטרול הרוב המכריע של בלוטות הזיעה ונקבוביות הריח. במקרים מסוימים, יידרשו שני טיפולים. הטיפול מתבצע בקליניקה, בתנאים בטוחים, ואורך כשעה בלבד.

איך MiraDry משפרת את איכות החיים?

  • לחוצים, אבל לא רטובים: MiraDry לא תוכל להפיג את תחושת הלחץ במהלך בחינות או ראיונות עבודה, אבל היא כן תעלים את הכתמים העגולים הלא-סימפתיים שצצים בצדי הגוף.
  • דייטים ללא עיגולים: יוצאים לדייט ומשאירים את זיעת בית השחי הרחק מאחור. נכון, הלחץ עצמו נשאר, אבל אומרים שפרפרים בבטן זה דווקא דבר טוב, לא?
  • נינוחים באירועים חשובים: ראיתם פעם מרצה שמדבר עם זרועות צמודות לצדי הגוף? או איש עסקים שרק רוצה לברוח מאירוע בחצר של המנכ"ל, עקב הזעת יתר? זה לא נעים, תאמינו לנו. MiraDry הופכת את התרחישים הללו לנחלת העבר.
  • שורדים את הקיץ: חום נוראי, שמש קופחת, לחות בלתי אפשרית, ואתם מתהלכים עם בתי שחי יבשים. צריך לחוות בשביל להאמין.
  • לדיאודורנט שלום (ולא להתראות): דיאודורנט הינו פריט חיוני במאבק בזיעת בית השחי, אבל מרבית הדיאודורנטים מכילים אלומיניום וחומרים לא בריאים אחרים. עם MiraDry, אפשר להפוך את בתי השחי לאזורים נטולי-כימיקלים.

רוצים לשפר את איך שאתם נראים, מריחים ומרגישים? פנו לאחת מהקליניקות שמציעות טיפולי MiraDry. כ-90% מהמטופלים מדווחים על שביעות רצון מהתוצאות. לאיתור הקליניקה הקרובה לאזור מגוריכםלחצו כאן.

נא למלא פרטים להרשמה