גלקסי טכנולוגיות

untitled-design---2021-02-14t002711_optimized.823

מיהם האנשים שלא סובלים מהזיעה בבית השחי?

תוכן ממומן
תאריך פרסום: 5.11.2020

תוכן ממומן

כולנו מזיעים. זאת עובדה. רובנו מזיעים כשאנחנו במצבי לחץ, בפעילות ספורטיבית או בחום של הקיץ הישראלי. יחד עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שבוחרים להפסיק להזיע מבית השחי. הכירו את miraDry,  הטכנולוגיה הרפואית שמובילה את הטרנד העולמי החדש – והמוצדק – של עולם הטיפולים האסתטיים: נטרול תמידי של ההזעה בבית השחי.

קמים בבוקר וחושבים איזה חולצה תסתיר הכי טוב את הכתמים?

נכון להזיע בבית השחי זה טבעי וגם בריא. אבל ממש לא אסתטי. אם גם אתם מחשבים כל בוקר מחדש מה כדאי ללבוש כדי להסתיר את העיגולים הרטובים ולא להרוס את הבגדים, כל הזמן מחפשים אחר דיאודורנטים ופתרונות קסם אחרים. הטיפול הקוסמטי החדש שתופס תאוצה הוא בדיוק עבורכם.

זוכרים איך פעם, לפני שנים לא רבות, טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבו לסופר-חדשניים? כיום מדובר בטיפולים שכולנו מכירים – ושכל אדם שני כבר התנסה בהם. ב-2020, המטפלים האסתטיים המובילים רוצים לעזור לנו להפסיק להזיע בבית השחי באמצעות miraDry, טכנולוגיה שמנטרלת את בלוטות הזיעה לצמיתות, בעזרת אנרגיה תרמית. הטכנולוגיה עוזרת לא רק אנשים שסובלים מהזעת יתר, אלא גם לאנשים שפשוט מאסו מלסבול מדביקות ואי נעימות.

כ-300,000 גברים ונשים כבר התנסו בהצלחה בטיפולים של miraDry. טכנולוגיה זו אינה פוגעת ביכולת החיונית של הגוף להזיע ולצנן את עצמו, אלא מנטרלת את בלוטות הזיעה בבתי השחי בלבד (כ-2%-4% מכלל בלוטות הזיעה בגוף). miraDry מאושרת על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל. לרוב דרוש טיפול אחד בלבד לנטרול הרוב המכריע של בלוטות הזיעה ונקבוביות הריח. במקרים מסוימים, יידרשו שני טיפולים. הטיפול מתבצע בקליניקה, בתנאים בטוחים, ואורך כשעה בלבד.

איך MiraDry משפרת את איכות החיים?

  • לחוצים, אבל לא רטובים: MiraDry לא תוכל להפיג את תחושת הלחץ, אבל היא כן תעלים את הכתמים העגולים הלא-סימפתיים שצצים בצדי הגוף.
  • דייטים ללא עיגולים: יוצאים לדייט ומשאירים את זיעת בית השחי הרחק מאחור. נכון, הלחץ עצמו נשאר, אבל אומרים שפרפרים בבטן זה דווקא דבר טוב, לא?
  • נינוחים באירועים חשובים: ראיתם פעם מרצה שמדבר עם זרועות צמודות לצדי הגוף? או איש עסקים שרק רוצה לברוח מאירוע בחצר של המנכ"ל, עקב הזעת יתר? זה לא נעים, תאמינו לנו. MiraDry הופכת את התרחישים הללו לנחלת העבר.
  • שורדים את הקיץ: חום נוראי, שמש קופחת, לחות בלתי אפשרית, ואתם מתהלכים עם בתי שחי יבשים. צריך לחוות בשביל להאמין.
  • לדיאודורנט שלום (ולא להתראות): דיאודורנט הינו פריט חיוני במאבק בזיעת בית השחי, אבל מרבית הדיאודורנטים מכילים אלומיניום וחומרים לא בריאים אחרים. עם MiraDry, אפשר להפוך את בתי השחי לאזורים נטולי-כימיקלים.
רוצים לשפר את איך שאתם נראים, מריחים ומרגישים? פנו לאחת מהקליניקות שמציעות טיפולי MiraDry. כ-90% מהמטופלים מדווחים על שביעות רצון מהתוצאות. לאיתור הקליניקה הקרובה לאזור מגוריכם, לחצו כאן.

 

 

 

נא למלא פרטים להרשמה